دكتر سید مصطفی موسوی زاده استادیار گروه آموزشی مهندسی مواد مجتمع آموزش عالی گناباد، در تاریخ چهارم شهریور ماه 1398 از سوي وزیر محترم علوم، تحقيقات و فناوري به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالي گناباد منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی گناباد، در حکم انتصاب دکتر موسوی زاده آمده است :«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب میشوید.
امید است با توکل به خداوند سبحان ماموریت و وظایف محوله را برپایه قوانین، سیاستها و برنامههای ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزههای اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحبنظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفانمائید»
دکتر سید مصطفی موسوی زاده تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا فوق دکتری به ترتیب در دانشگاههای امیرکبیر، تهران، تربیت مدرس و اوساکای ژاپن در رشته مهندسی مواد گذرانده است.
نتایج تحقیقات وی علاوه بر شانزده طرح صنعتی، شامل 28 مقاله علمی پژوهشی، 60 مقاله کنفرانس و سه ثبت اختراع می باشد.
ایشان علاوه بر همکاری علمی با مراکزی مانند مرکز تحقیقات راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران و... هشت سال عضویت هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری و مجتمع آموزش عالی گناباد، 2 سال مدیر گروه مهندسی مواد دانشگاه حکیم سبزواری و چهار سال معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی گناباد را در کارنامه اجرایی خود دارند.
دفتر ریاست
ملاقات عمومی ریاست دانشگاه
دوشنبهها ساعت 12-10 (با تعیین وقت قبلی)
نحوه دريافت وقت ملاقات
1- تکمیل فرم درخواست ملاقات از طريق فرم تماس (لینک)
2 – ارسال فرم به دفتر رياست
3- ارجاع فرم به واحد ذیربط جهت اخذ نظر کارشناسي توسط مدير دفتر ریاست
4 - رؤیت نظر کارشناسي توسط ریاست دانشگاه و اظهار نظر
5 - درج در تقویم اوقات ملاقات با رئيس دانشگاه
6 - اطلاعرساني زمان ملاقات به ذینفع
7 - اجرای ملاقات
تلفن تماس: 57258131-57255969 (051) داخلی101
دورنگار: 57252969(051)
اين واحد مسؤول پيگيرى مستقيم امور ادارى و اجرايى رئيس دانشگاه و ايجاد هماهنگى لازم جهت انسجام فعاليتهاى واحدهاى دانشگاه است.
رئیس دفتر رياست: دکتر سید امیر حسینی سبزواری
شرح وظایف مسئول دفتر رياست
خلاصهاي از وظايف دفتر رياست به شرح ذيل ميباشد :
-دفتر رياست اين واحد، مسؤول پيگيرى مستقيم امور ادارى و اجرايى رئيس دانشگاه و ايجاد هماهنگى لازم جهت انسجام فعاليتهاى واحدهاى دانشگاه است.
- انجام امور دفتري و اداري رئيس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلي و بينالمللي و دانشگاهي
- دريافت مکاتبات واحدهاي دانشگاه و صدور ابلاغ کليه مکاتبات دستورات و نظرات رئيس دانشگاه به واحدهاي دانشگاهي و مؤسسات و سازمانهاي خارج از دانشگاه
- انجام هماهنگي در ملاقاتهاي عمومي رئيس دانشگاه با ارباب رجوع
- هماهنگي در امور جاري دفتر
- برنامهريزي تقويم کاري ساليانه و روزانه رياست دانشگاه
- انجام هماهنگيهاي لازم با كليه معاونتها و واحدهاي زيرمجموعه
- برنامهريزي و برگزاري جلسات ، همايشها و گردهماييها از قبيل جلسات هيأت رئيسه، شوراي دانشگاه، جلسات مديران دانشگاه و ...
- ارجاع نامهها و تهيه پاسخ نامههاي واصله و ...
- تعيين وقت جهت متقاضيان ملاقات با رياست دانشگاه
- پيگيري، راهنمايي و رفع مشكلات مراجعاني كه نياز به مساعدت و مددكاري دارند
- راهنمايي و پيگيري امور افراد مراجعهكننده به دفتر و ...
- دريافت نامههايى كه از واحدهاى مختلف ارسال مىشود و لازم است به رؤيت رياست دانشگاه برسد
- تهيه پيشنويس نامهها و صدور نامههايى كه متضمّن نظر و دستور رئيس دانشگاه به واحدهاى مختلف دانشگاه مىباشد
- پيگيرى و اجراى دستورهاى رئيس دانشگاه
- پاسخگويى و رسيدگى به مشكلاتى كه بين ارباب رجوع و واحدهاى مختلف دانشگاه پيدامىشود
- دعوت افراد براى تشكيل جلسات و كميسيونها
- تنظيم صورتجلسات و ابلاغ آنها به واحدهاى ذىربط
- انجام ساير امور محوله از سوي رئيس دانشگاه
اهداف و وظایف اساسی
الف ـ اهداف
حفظ و انتقال و پيشبرد دانش از طريق پرورش استعدادها، انجام تحقيقات و ترويج علوم به منظور كمك به تجهيز و تأمين نيروي انساني متخصص و متعهد مورد نياز كشور
توسعه دانش بشري و رشد فناوري و اطلاعات علمي ـ صنعتي و ارتقاي كيفيت آموزش و پژوهش
فراهم آوردن زمينههاي توسعه تحقيقات، نوآوري، انتقال و جذب فناوري و برقراري ارتباط علمي و پژوهشي با مراكز صنعتي كشور در زمينههاي خلاقيت و نوآوري و بهبود كيفيت متناسب با زمان و بهرهوري بيشتر از نيروي انساني و فناوري
ب ـ وظايف
فراهم آوردن امكانات و تجهيزات آموزش دانشجويان در رشتههاي مختلف علوم، مطابق برنامههاي مصوب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در مقاطع مختلف تحصيلي و متناسب با نيازهاي جامعه
انجام تحقيقات علمي در زمينههاي مختلف علوم و فنون برحسب نيازهاي اجتماعي، اقتصادي، صنعتي و توسعه فناوري در كشور
انجام مطالعات مداوم به منظور بهبود كمي و كيفي آموزش و پژوهش در سطح مجتمع
تاليف و ترجمه كتب و نشريات در رشتههاي مختلف علوم
انجام خدمات آموزشي، پژوهشي و فرهنگي براي ديگر دستگاههاي دولتي و خصوصي در چارچوب ضوابط اعلام شده و با توجه به امكانات مجتمع
فراهم آوردن تسهيلات لازم آموزشي، پژوهشي و رفاهي براي تعليم و تربيت دانشجويان در حد امكانات موجود
برقراري ارتباط و همكاري متقابل علمي و آموزشي با دانشگاهها، مجامع و مؤسسات علمي و صنعتي، متخصصين و دانشمندان داخلي و خارجي و همچنين مبادله استاد و دانشجو براساس چهارچوب سياستهاي كلي كشور و ضوابط مصوب
تشكيل همايشها، سمينارها و كنفرانسهاي علمي و آموزشي
وظايف و اختيارات هيأت رئيسه مجتمع
فراهم آوردن زمينههاي اجرايي شدن مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي و آييننامهها و بخشنامههاي صادر شده از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
بررسي و تاييد ساختار سازماني پيشنهادي از سوي معاونت اداری و مالی مجتمع جهت ارايه به هيأت امنا
بررسي و ارزيابي نحوه اجراي مصوبات و نظارت بر عملكرد واحدهاي مجتمع
ايجاد زمينه مردمي كردن مجتمع و كمك به خود كفايي آن و واحدهاي وابسته
ايجاد هماهنگي لازم بين حوزههاي مختلف معاونتها
بررسي آييننامههاي اداري و مالي و معاملاتي مجتمع و تهيه پيشنهادها، طرحها و برنامههاي لازم براي طرح در هيأت امنا
تاييد بودجه سالانه مجتمع و ارايه آن به هيأت امنا از طريق رئيس مجتمع
تاييد نحوه توزيع و تخصيص فرصتهاي مطالعاتي و دورههاي كوتاهمدت آموزشي و تحقيقاتي داخل و خارج بين اعضاي هيات علمي واحدهاي آموزشي و پژوهشي
وظايف و اختيارات شوراي مجتمع
بررسي و تأييد دورهها و رشتههاي آموزشي جديد و برنامه آتي آن براي پيشنهاد به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
بررسي و تأييد برنامههاي پيشنهادي آموزشي، پژوهشي، دانشجويي، فرهنگي، اداري و مالي كوتاهمدت
بررسي سالانه امكانات علمي (نيروي انساني و تجهيزات) مجتمع و تعيين كمبودها و طبقهبندي نيازهاي علمي و اقدام براي تامين آنها
بررسي روشهاي همكاري با مؤسسات دولتي و غير دولتي و تدوين ضوابط براي آن
برنامهريزي پذيرش دانشجو براساس امكانات مجتمع با توجه به برنامه توسعه كشور
بررسي مشكلات آموزشي و پژوهشي مجتمع و ارايه راهحلهاي لازم
بررسي و تصويب طرحها و برنامههاي پيشنهادي شوراهاي تخصصي
ارزيابي عملكرد مجتمع
تدوين و تصويب آييننامه داخلي شورا و تصويب آييننامه كميتههاي داخلي شورا
بررسي مسايل پيشنهادي رئيس مجتمع
وظايف و اختيارات رئيس مجتمع
نظارت بر حسن اجراي امور آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، دانشجويي، اداري و مالي، عمراني و امور خدمات علمي و كليه ارتباطات داخلي و بينالمللي مركز و هماهنگي واحدهاي مختلف و پاسخگويي به مراجع ذيصلاح
تعيين خطمشي اجرايي مجتمع در قالب سياستهاي علمي، آموزشي و پژوهشي
هدايت و رهبري فعاليتهاي فرهنگي، آموزشي، پژوهشي، اداري و مالي و عمراني مجتمع
ارايه گزارش سالانه مجتمع به هيأت امنا
نظارت برحسن اجراي فعاليتهاي جاري مجتمع و پيگيري اشكالات و تخلفات احتمالي و ارجاع آنها به مقامات ذيصلاح
مسووليت كليه امور مجتمع در حدود مقررات مصوب
نصب و عزل اعضاي هيأت رئيسه، شورای مجتمع ، مدیران ستادی و مديران گروههاي آموزشي (با رعايت تبصرههاي 1 و 2 ماده 4 آييننامه مديريت دانشگاهها)
اجراي مصوبات و آييننامهها و بخشنامههاي صادر شده از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
اجراي مصوبات هيات رئيسه و شوراي مجتمع و نظارت بر حسن اجراي آنان
تهيه و پيشنهاد سياستها، اهداف و خطمشيها براي طرح در هيأت امنا
ارايه پيشنهاد تأسيس، توسعه، انحلال و ادغام واحدها به شوراي مجتمع
ارايه پيشنهاد همكاريهاي علمي با ساير مؤسسات آموزشي يا پژوهشي داخلي و خارجي به شوراي مجتمع
نمايندگي حقوقي مجتمع نزد مراجع ذيصلاح
نظارت بر امور انضباطي مجتمع (هيأت علمي، دانشجويان، كارمندان) در چهارچوب ضوابط و مقررات مصوب
پيشنهاد نمودار تشكيلاتي و اصلاحات اداري لازم با هماهنگي هيأت رئيسه مجتمع به هيأت امنا
پيشنهاد بودجه سالانه مجتمع (با هماهنگي هيأت رئيسه) به هيأت امنا
پيشنهاد نحوه توزيع و تخصيص فرصتهاي مطالعاتي و دورههاي كوتاهمدت آموزشي و تحقيقاتي داخل و خارج بين اعضاي هيات علمي واحدهاي آموزشي و پژوهشي
نظارت بر بررسي صلاحيتهاي اخلاقي، سياسي و امنيتي نيروي انساني مورد نياز مجتمع در چارچوب مقررات مصوب، ارسال مدارك متقاضيان به گزينش مركزي و پيگيري نتيجه