مديريت امور مالی

مديريت امور مالی

معرفی:

فاطمه علی‎پور

تلفن: 57258131-051 داخلی4


تحصیلات:

مقطع تحصيلي

رشته

محل تحصيل

سال فارغ التحصيلي

معدل

كارشناسي

مهندسي صنايع- توليد صنعتي

دانشگاه يزد

1381

17.49

ديپلم

رياضي- فيزيك

مركز ملي پرورش استعدادهاي درخشان اصفهان

1377

18.88


سوابق اجرایی:

نوع مسئوليت

محل كار

تاريخ شروع

تاريخ پايان

مدیر امور مالی

مجتمع آموزش عالی گناباد

شهریور 1394

ادامه دارد.

کارشناس مسؤول برنامه و بودجه

مجتمع آموزش عالی گناباد

مهر 1393

شهریور 1394

كارشناس مسؤول بودجه

دانشگاه فردوسي مشهد (معاونت طرح و برنامه)

مهر 1389

شهریور 1393

كارشناس بودجه

دانشگاه فردوسي مشهد (معاونت طرح و برنامه)

آذر 1387

مهر 1389

كارشناس برنامه‌ريزي راهبردي

دانشگاه فردوسي مشهد (معاونت طرح و برنامه)

آبان 1385

آذر 1387

مسئول برنامه‌ريزي توليد و افزايش بهره‌وري

شركت تك‌تابلو

بهمن 1384

آبان 1385

مدير برنامه‌ريزي توليد و انبار

شركت نيان الكترونيك

بهمن 1380

دي 1381

 


وظايف مديريت امور مالي:

اين مديريت وظیفه تأمين اعتبار، كنترل بودجه، تنظيم حساب درآمدها و كليه پرداخت­هاي هزينه­اي را بر عهده دارد.

1. وصول درآمدها و مطالبات، پرداخت هزينه­هاي مستمر و غيرمستمر، صدور درخواست و وصول وجه اعتبارات مربوط به هزينه هاي دانشگاه طبق مقررات، ديون و ساير تعهدات دانشگاه بر طبق قوانين و مقررات مربوط؛

2. تنظيم حساب درآمدها و هزينه­ها، محاسبات كل و اموال منقول و غير منقول دانشگاه و تهيه گزارش عمليات مالي براي مسئولين ذيربط؛

3. نظارت بر كليه حساب­هاي مالي و درآمدهاي اختصاصي طبق مقررات؛

4. تنظيم ونگهداري دفاتر اعتبارات روزانه، كل و معين براي حساب­هاي مستقل بر حسب برنامه­ها؛

5. كنترل و رسيدگي به اسناد هزينه هاي دانشگاه در چارچوب قوانين و مقررات؛

6. رسيدگي به حساب­هاي بانكي دانشگاه و تهيه صورت مغايرت بانكي؛

7. تأمين اعتبار كليه هزينه ها بر اساس تخصيص اعتبارات و به ميزان درآمدهاي وصولي قابل مصرف؛

8. پرداخت حقوق و مزاياي كاركنان و اعضاي هيئت علمي شاغل و بازنشسته و پرسنل قراردادي و سايرهزينه­هاي دانشگاه طبق مقررات؛

9. تنظيم حساب ماهانه درآمد و هزينه واحدهاي مختلف دانشگاه در دفاتر مربوط؛

10. اخذ صورت دريافت­ها، پرداخت هاي روزانه و مدارك مربوط و ثبت ارقام در دفاتر مربوط؛

11. تنظيم و نگهداري حساب كل دانشگاه و پي­گيري در جهت تسويه حساب­هاي سنواتي؛

12. تطبيق ارقام مندرج در دفاتر اعتبارات با دفاتر معين هزينه؛

13. رسيدگي به تنخواه گردان و اسناد هزينه مربوط به آن؛

14. حفظ و حراست از دسته چك­ها، اوراق بهادار و اسناد مالي؛

15. رسيدگي به اسناد هزينه واحدها و دانشكده ها، حقوق و مزايا، حساب­هاي معوقه بانكي، تسويه حساب هاي مربوط به ديون و تعهدات انجام شده و اموال دانشگاه؛

16. برنامه ريزي جهت كنترل اموال، تجهيزات و وسايل، ثبت مشخصات دقيق هر يك، سرشماري به موقع امور مربوط به جابه­جايي اموال و ارائه گزارش به مسئولان ذيربط.

امتیاز کلی این مطلب (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد